Petra Toncarová

Bakalářská práce

Proces rebrandingu a inovace obalu

The process of the rebranding and pack redesign
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá procesem inovace obalu značky. Cílem práce je popsat a zhodnotit proces inovace obalu na konkrétní značce. V teoretické části práce je vysvětlena základní terminologie spojená s řízením značky a marketingovým výzkumem. V praktické části je analyzován samotný proces inovace obalu.
Abstract:
My bachelor thesis focuses on the process of pack redesign. The aim of this thesis is to inform about the process and then evaluate individual steps for redesigning the pack of an existing brand. The theoretic part id divided into two sections. The first section is focusing on explaining terms connected with brand management and the second one is connected with marketing research. In the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Kriystýna Palečková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22937

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management