Petra Toncarová

Bachelor's thesis

Proces rebrandingu a inovace obalu

The process of the rebranding and pack redesign
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá procesem inovace obalu značky. Cílem práce je popsat a zhodnotit proces inovace obalu na konkrétní značce. V teoretické části práce je vysvětlena základní terminologie spojená s řízením značky a marketingovým výzkumem. V praktické části je analyzován samotný proces inovace obalu.
Abstract:
My bachelor thesis focuses on the process of pack redesign. The aim of this thesis is to inform about the process and then evaluate individual steps for redesigning the pack of an existing brand. The theoretic part id divided into two sections. The first section is focusing on explaining terms connected with brand management and the second one is connected with marketing research. In the practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2010
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Kriystýna Palečková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22937

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management