Možnosti sociálních médií pro marketingovou komunikaci neziskových organizací: návrh facebookové strategie. – Michaela Hofmanová
Michaela Hofmanová
Diplomová práce
Možnosti sociálních médií pro marketingovou komunikaci neziskových organizací: návrh facebookové strategie.
Possibilities of Using Social Media for Marketing Communication of Non-Governmental Organizations: Facebook Strategy Proposal.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingem neziskových organizací a jejím hlavním cílem je vytvořit návrh komunikační marketingové strategie pro produkt neziskové organizace na Facebooku. Z tohoto důvodu teoretická část práce vymezuje oblasti neziskového sektoru, marketingu a marketingové komunikace na Facebooku a hledá specifika marketingu v neziskovém prostředí a odpovědi na otázku, jak postupovat při …víceAbstract:
This thesis deals with marketing of nonprofit organizations and its main goal is to design a communication strategy for marketing a product of nonprofit organization at Facebook. For this reason, the theoretical part defines the terms: non-profit sector, marketing and marketing communication at Facebook, and seeks specifics of marketing in the nonprofit sphere and the answers to the question of how …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4199
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Jan Hloušek, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Olga Sovová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOFMANOVÁ, Michaela. \textit{Možnosti sociálních médií pro marketingovou komunikaci neziskových organizací: návrh facebookové strategie.}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Ústav sociální práce. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/fj3hfe/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Ústav sociální práceMagisterský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová strategie komunikace v online prostředí pro neziskovou organizaci
Jaroslav Šimůnek -
Návrh strategie online marketingové komunikace firmy Faramugo s.r.o.
Robin Engelhart -
Způsoby komunikace se zákazníkem jako marketingová strategie ve vybrané firmě.
Lucie Žaloudková -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Manová Manová -
Srovnání marketingové strategie Nike a Adidas
Anastasia Dernova -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová
Název
Vložil
Vloženo
Práva