External Sales Marketing Strategy for Bouncing Castles Company – Dominika Kútna
Dominika Kútna
Diplomová práce
External Sales Marketing Strategy for Bouncing Castles Company
External Sales Marketing Strategy for Bouncing Castles Company
Anotace:
The bouncing castle industry in Central Europe is going through an unprecedented change and the demand is increasing on an annual basis. As the original reactive approach towards marketing strategy is insufficient, the thesis aims to find additional revenue streams for a local bouncing castle company based in Slovakia – Hopsaland.com with the help of emerging technologies and tools of competitive intelligence …víceAbstract:
The bouncing castle industry in Central Europe is going through an unprecedented change and the demand is increasing on an annual basis. As the original reactive approach towards marketing strategy is insufficient, the thesis aims to find additional revenue streams for a local bouncing castle company based in Slovakia – Hopsaland.com with the help of emerging technologies and tools of competitive intelligence …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91908
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 2. 2024
- Vedoucí: Jan Černý
- Oponent: Matyáš Urbánek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91908
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Data & Analytics for Business Management