Dominika Kútna

Diplomová práce

External Sales Marketing Strategy for Bouncing Castles Company

External Sales Marketing Strategy for Bouncing Castles Company
Anotace:
The bouncing castle industry in Central Europe is going through an unprecedented change and the demand is increasing on an annual basis. As the original reactive approach towards marketing strategy is insufficient, the thesis aims to find additional revenue streams for a local bouncing castle company based in Slovakia – Hopsaland.com with the help of emerging technologies and tools of competitive intelligence …více
Abstract:
The bouncing castle industry in Central Europe is going through an unprecedented change and the demand is increasing on an annual basis. As the original reactive approach towards marketing strategy is insufficient, the thesis aims to find additional revenue streams for a local bouncing castle company based in Slovakia – Hopsaland.com with the help of emerging technologies and tools of competitive intelligence …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 2. 2024
  • Vedoucí: Jan Černý
  • Oponent: Matyáš Urbánek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91908

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Data & Analytics for Business Management

Práce na příbuzné téma