Markéta VOLRÁBOVÁ
Bachelor's thesis
Hospitace - noční můra učitele?
Observation - a nightmare of teachers?
Abstract:
Práce se ve své teoretické části zabývá pojmem hospitace v obecné rovině, vyučovacím procesem, který je popsán s ohledem na praktické vyučování. praktická část je zaměřena na hospitační záznam, jeho strukturu a náležitosti, které má obsahovat. Ve druhé části je vytvořen konkrétní hospitační záznam, jehož význam byl ověřen v dotazníkovém šetření.Abstract:
Bachelors thesis in its theoretical part deals with the concept of observation in general, the teaching process that is described with regard to practical teaching. The practical part is focused on the record of observation, its structure and requirements that must be included. In the second part a specific record of observation, whose meaning and significance was tested in the survey, is formed.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 3. 2012
Accessible from:: 19. 3. 2012
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Petr Mach, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOLRÁBOVÁ, Markéta. Hospitace - noční můra učitele?. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.3.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 3. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Practical Training Teaching
Theses on a related topic
-
Volba metod výuky v praktickém vyučování nebo odborném výcviku
Michael Petschat -
Hospitační záznam jako evaluační nástroj
Jiří KASÍK -
Vyučovací proces v hodinách tělesné výchovy na 1. stupni základních škol v souvislosti s inkluzí žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Kateřina Benaglia -
Únava při učení a její překonávání /se zaměřením na výchovně vzdělávací proces na střední škole/
Gabriela Trefná