Nabídkový leták jako nástroj marketingové komunikace – příklad společnosti Kaufland – Iveta Koubová
Iveta Koubová
Master's thesis
Nabídkový leták jako nástroj marketingové komunikace – příklad společnosti Kaufland
Store flyer as a sales promotional tool - the case study of Kaufland
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá nabídkovým letákem, jakožto jedním z nejvýznamnějších nástrojů podpory prodeje. Hlavním cílem této práce je zjistit, jaká je sledovanost nabídkového letáku společnosti Kaufland v porovnání s konkurencí a navrhnout firmě doporučení ohledně tohoto typu podpory prodeje. Doporučení jsou navržena na základě provedeného kvantitativního výzkumu mezi zákazníky potravinových retailerů …moreAbstract:
This diploma thesis presents the store flyer as one of the most important tools of sales promotion. The aim of this thesis is to find out what are the characteristics of the readership of store flyer of Kaufland in comparison with competitors and to propose recommendations to the company regarding this type of sales promotion. Recommendations are suggested based on quantitative research conducted among …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91587
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2024
- Supervisor: Veronika Mokrejšová
- Reader: Pavel Kulfánek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91587
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Cenová podpora prodeje v maloobchodě
Kateřina Vejvodová -
Analýza letákové podpory prodeje na trhu nealkoholických nápojů
Dalibor Pak -
Gender Differences in Response to Sales Promotion
Maryna Solilyak -
Slevové akce a brand management
Ivana Eliášová