Iveta Koubová

Master's thesis

Nabídkový leták jako nástroj marketingové komunikace – příklad společnosti Kaufland

Store flyer as a sales promotional tool - the case study of Kaufland
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá nabídkovým letákem, jakožto jedním z nejvýznamnějších nástrojů podpory prodeje. Hlavním cílem této práce je zjistit, jaká je sledovanost nabídkového letáku společnosti Kaufland v porovnání s konkurencí a navrhnout firmě doporučení ohledně tohoto typu podpory prodeje. Doporučení jsou navržena na základě provedeného kvantitativního výzkumu mezi zákazníky potravinových retailerů …more
Abstract:
This diploma thesis presents the store flyer as one of the most important tools of sales promotion. The aim of this thesis is to find out what are the characteristics of the readership of store flyer of Kaufland in comparison with competitors and to propose recommendations to the company regarding this type of sales promotion. Recommendations are suggested based on quantitative research conducted among …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 1. 2024
  • Supervisor: Veronika Mokrejšová
  • Reader: Pavel Kulfánek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91587

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme:
Mezinárodní obchod

Theses on a related topic