Iveta Koubová

Master's thesis

Nabídkový leták jako nástroj marketingové komunikace – příklad společnosti Kaufland

Store flyer as a sales promotional tool - the case study of Kaufland
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá nabídkovým letákem, jakožto jedním z nejvýznamnějších nástrojů podpory prodeje. Hlavním cílem této práce je zjistit, jaká je sledovanost nabídkového letáku společnosti Kaufland v porovnání s konkurencí a navrhnout firmě doporučení ohledně tohoto typu podpory prodeje. Doporučení jsou navržena na základě provedeného kvantitativního výzkumu mezi zákazníky potravinových retailerů …viac
Abstract:
This diploma thesis presents the store flyer as one of the most important tools of sales promotion. The aim of this thesis is to find out what are the characteristics of the readership of store flyer of Kaufland in comparison with competitors and to propose recommendations to the company regarding this type of sales promotion. Recommendations are suggested based on quantitative research conducted among …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2024
  • Vedúci: Veronika Mokrejšová
  • Oponent: Pavel Kulfánek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91587

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme:
Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma