Nabídkový leták jako nástroj marketingové komunikace – příklad společnosti Kaufland – Iveta Koubová
Iveta Koubová
Diplomová práce
Nabídkový leták jako nástroj marketingové komunikace – příklad společnosti Kaufland
Store flyer as a sales promotional tool - the case study of Kaufland
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá nabídkovým letákem, jakožto jedním z nejvýznamnějších nástrojů podpory prodeje. Hlavním cílem této práce je zjistit, jaká je sledovanost nabídkového letáku společnosti Kaufland v porovnání s konkurencí a navrhnout firmě doporučení ohledně tohoto typu podpory prodeje. Doporučení jsou navržena na základě provedeného kvantitativního výzkumu mezi zákazníky potravinových retailerů …víceAbstract:
This diploma thesis presents the store flyer as one of the most important tools of sales promotion. The aim of this thesis is to find out what are the characteristics of the readership of store flyer of Kaufland in comparison with competitors and to propose recommendations to the company regarding this type of sales promotion. Recommendations are suggested based on quantitative research conducted among …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91587
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2024
- Vedoucí: Veronika Mokrejšová
- Oponent: Pavel Kulfánek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91587
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Cenová podpora prodeje v maloobchodě
Kateřina Vejvodová -
Analýza letákové podpory prodeje na trhu nealkoholických nápojů
Dalibor Pak -
Gender Differences in Response to Sales Promotion
Maryna Solilyak -
Slevové akce a brand management
Ivana Eliášová