Jana Juřenová
Master's thesis
Sociální sítě a jejich komerční využití
Social Networks and Their Commercial Utilization
Abstract:
Cílem této diplomové práce je analyzovat možnosti sociálních sítí pro komerční subjekty. Práce je zaměřena na srovnání v současnosti nejvýznamnějších sociálních sítí a hledání jejich komerčního využití pro společnosti. Při zkoumání jednotlivých sociálních sítích je vždy největší zaměření právě na možnost marketingového využití pro firmy. Tomu předchází analýza aktuální situace internetu a vyjasnění …moreAbstract:
The purpose of this master's theses is to analyze possibilities utilization of social network in business. The theses is focused on comparison of the most important contemporary social networks in the world and also on looking for thein commercial utilization. Before this, there is the analysis of the situation of internet and clearing of the term internet marketing. In theses, there is emphasis on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 10. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24919
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2010
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Bohumír Štědroň
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24919
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova