Sociální sítě a jejich komerční využití – Jana Juřenová
Jana Juřenová
Diplomová práce
Sociální sítě a jejich komerční využití
Social Networks and Their Commercial Utilization
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat možnosti sociálních sítí pro komerční subjekty. Práce je zaměřena na srovnání v současnosti nejvýznamnějších sociálních sítí a hledání jejich komerčního využití pro společnosti. Při zkoumání jednotlivých sociálních sítích je vždy největší zaměření právě na možnost marketingového využití pro firmy. Tomu předchází analýza aktuální situace internetu a vyjasnění …víceAbstract:
The purpose of this master's theses is to analyze possibilities utilization of social network in business. The theses is focused on comparison of the most important contemporary social networks in the world and also on looking for thein commercial utilization. Before this, there is the analysis of the situation of internet and clearing of the term internet marketing. In theses, there is emphasis on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24919
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2010
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Bohumír Štědroň
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24919
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova