Venkovní reklama a umění – Bc. Jana VARNEROVÁ, DiS.
Bc. Jana VARNEROVÁ, DiS.
Diplomová práce
Venkovní reklama a umění
Outdoor Advertising and Art
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vztahem venkovní reklamy a výtvarného umění. V teoretické části je věnován prostor historii i teorii venkovní reklamy a jsou uvedeny základní pojmy z teorie výtvarných umění, které jsou v praxi využívány pro tvorbu reklamy. Praktická část hledá prostřednictvím konkrétních dílčích studií a realizovaného marketingového výzkumu odpovědi na stanovené otázky týkající se vzájemného …víceAbstract:
The present thesis deals with relationship of outdoor advertising and fine arts. In the theoretical part, history and theory of outdoor advertising is described. Basic concepts of the theory of art are commented that are used in practice for advertisement creation. The practical part uses industry-specific studies and web-based marketing research to find fundamental conceptual answers. The questions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2012
Zveřejnit od: 17. 9. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VARNEROVÁ, Jana. Venkovní reklama a umění. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Formáty venkovní reklamy, jejich vývoj a využití 3D reklamy
Dominik Peršl -
Dopady regulace reklamy
Zuzana Třebická -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ.
Sofiia Shevchuk -
Role venkovní reklamy v ČR a její předpokládaný budoucí vývoj
Ondřej Šoupal -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ
Simona Šlapáková -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR, JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ A DOPAD PANDEMICKÉ SITUACE NA MARKETINGOVÝ TRH
Simona Šlapáková -
Alfons Mucha a jeho tvůrčí reklamní přínos
Ondřej Viktora -
Alfons Mucha jako reklamní tvůrce nového stylu
Markéta Kratochvílová