Bc. Jana VARNEROVÁ, DiS.

Master's thesis

Venkovní reklama a umění

Outdoor Advertising and Art
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vztahem venkovní reklamy a výtvarného umění. V teoretické části je věnován prostor historii i teorii venkovní reklamy a jsou uvedeny základní pojmy z teorie výtvarných umění, které jsou v praxi využívány pro tvorbu reklamy. Praktická část hledá prostřednictvím konkrétních dílčích studií a realizovaného marketingového výzkumu odpovědi na stanovené otázky týkající se vzájemného …more
Abstract:
The present thesis deals with relationship of outdoor advertising and fine arts. In the theoretical part, history and theory of outdoor advertising is described. Basic concepts of the theory of art are commented that are used in practice for advertisement creation. The practical part uses industry-specific studies and web-based marketing research to find fundamental conceptual answers. The questions …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 9. 2012
Accessible from:: 17. 9. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VARNEROVÁ, Jana. Venkovní reklama a umění. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe