Využití zařízení Kinect pro ovládání aplikací a implementaci logických her – Mgr. Michal Hroš
Mgr. Michal Hroš
Bakalářská práce
Využití zařízení Kinect pro ovládání aplikací a implementaci logických her
Kinect in controlling applications and implementation of logic games
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je seznámení se s aplikačním rozhraním zařízení Kinect, základní popis práce s daty získanými skrze toto zařízení a vytvoření několika aplikací v úzké spolupráci s Psychologickým ústavem Filosofické fakulty MU. První vyvíjená aplikace poskytne možnost simulovat práci s myší pomocí zařízení Kinect s detailními možnostmi nastavení, což umožní ovládat prakticky libovolnou aplikaci …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is introduction of application interface of Kinect device, basic description of working with data obtained through this device and creation of several applications in collaboration with Department of Psychology of Faculty of Arts MU. First developed application allows simulation of mouse using Kinect device with detailed configuration, which allows user to control …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g0taj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: doc. RNDr. Barbora Kozlíková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Vinkler
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu
Práce na příbuzné téma
-
Ovládání webových vizualizací pomocí zařízení Leap Motion
Jiří Hromek -
Bezkontaktní ovládání počítačových her
Patrik ŠOMA -
3D hra ovládaná pomocí zařízení Kinect
Gabriela Véghová -
Návrh a implementace uživatelského rozhraní pro interakci se zařízením Kinect
Jana Mižíková -
Analýza osob pomocí pohybového senzoru Kinect s využitím Kinect for Windows SDK \nl{}
Antonín HORÁČEK -
Využití Kinect pro rehabilitaci v domácím prostředí
Jakub Vraný -
Využití Kinect senzorů pro Motion Capture s programy Source Filmmaker a Blender
Jan VANĚK -
Face symmetry analysis with MS Kinect sensor
Jakub Ciler