Martin Chovanec

Diplomová práce

Věrnostní programy na trhu s kosmetikou v České republice

Loyalty programs on the cosmetics market in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na věrnostní programy na trhu s kosmetikou v ČR. Cílem diplomové práce je zanalyzovat věrnostní program společnosti Dermacol, porovnat ho s konkurenčními programy firem, které prodávají kosmetiku a na základě získaných dat navrhnout kroky, které povedou ke zkvalitnění věrnostního programu. Tomuto cíli je věnována praktická část práce. V praktické části je provedena analýza …více
Abstract:
This thesis focuses on loyalty programs on the cosmetics market in the Czech Republic. The goal of this thesis is to analyse and compare the loyalty program of Dermacol cosmetics with other competing programs. Steps to further improve the loyalty program based on the acquired data are suggested in the applied portion of this thesis. In addition to these, the applied portion of this thesis includes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2020
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Martin Jančálek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78898