Martin Chovanec

Master's thesis

Věrnostní programy na trhu s kosmetikou v České republice

Loyalty programs on the cosmetics market in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na věrnostní programy na trhu s kosmetikou v ČR. Cílem diplomové práce je zanalyzovat věrnostní program společnosti Dermacol, porovnat ho s konkurenčními programy firem, které prodávají kosmetiku a na základě získaných dat navrhnout kroky, které povedou ke zkvalitnění věrnostního programu. Tomuto cíli je věnována praktická část práce. V praktické části je provedena analýza …more
Abstract:
This thesis focuses on loyalty programs on the cosmetics market in the Czech Republic. The goal of this thesis is to analyse and compare the loyalty program of Dermacol cosmetics with other competing programs. Steps to further improve the loyalty program based on the acquired data are suggested in the applied portion of this thesis. In addition to these, the applied portion of this thesis includes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 11. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 1. 2020
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Martin Jančálek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78898