Jakub Řehulka

Bakalářská práce

Marketing Analysis of a Floorball Club with Focus on its Stakeholders

Case Study on FBC Playmakers Prostějov

Marketing Analysis of a Floorball Club with Focus on its Stakeholders
Abstract:
This study aimed to examine some marketing issues with specific focus on stakeholders of a chosen regional Czech floorball club. Empirical part of this paper consists of a case study on FBC Playmakers Prostějov where three particular areas are analyzed; namely the external environment of the club, its key stakeholders and its marketing efforts. This case study is supported by a brief literature review …více
Abstract:
Primárním cílem této práce bylo vypracovat případovou studii zaměřenou na oblast sportovního marketingu, konkrétněji přiblížit čtenáři fungování marketingové složky v regionálním florbalovém klubu a představit základní stakeholdery takové organizace. Teoretická část této práce seznamuje čtenáře s poznatky odborné literatury relevantní k případové studii. Samotná případová studie se zabývá stručným …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2012
Zveřejnit od: 13. 8. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 10. 2012
  • Vedoucí: David Harvey

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Řehulka, Jakub. Marketing Analysis of a Floorball Club with Focus on its Stakeholders. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.8.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika