Vliv externích faktorů na preference spotřebitelů vín v České republice – Egor Nefedov
Egor Nefedov
Master's thesis
Vliv externích faktorů na preference spotřebitelů vín v České republice
The Influence of Extrinsic Cues on Wine Consumer Preferences in the Czech Republic
Anotácia:
Tato diplomová práce zkoumá, jak vnější atributy vína, jako je cena, balení a země původu, ovlivňují rozhodovací procesy a chuťové preference spotřebitelů vín v České republice. V rámci kvantitativního výzkumu bylo zjištěno, že cena vína může pozitivně ovlivnit vnímání jeho kvality a zlepšit chuťová hodnocení, zatímco zajímavé balení zvyšuje atraktivitu a kvalitu vnímání produktu. Práce nabízí doporučení …viacAbstract:
This thesis investigates how external attributes of wine, such as price, packaging, and country of origin, influence decision-making processes and taste preferences of wine consumers in the Czech Republic. Quantitative research has found that the price of wine can positively affect the perception of its quality and improve taste ratings, while attractive packaging enhances attractiveness and the perceived …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93722
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedúci: Václav Stříteský
- Oponent: Hana Jech
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93722
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv globalizované produkce potravin na chuťové preference spotřebitele
Martin Kulich -
Pricing Strategies on the Construction Tools Market
Vojtěch Mareček -
Consumer Behavior
Rauf Mammadov -
Aplikace zásad grafického designu na tvorbu návrhu obalového designu vinných etiket
Adéla Božková -
Country of Origin Effect a marketing vín
Jan Řebíček -
Logistika a marketing dovozce vína
Ondřej Šeďa -
Recommendations for marketing of Azerbaijani wine in Azerbaijan
Laman Ahmadova -
Marketing management apelačních vín v ČR se zaměřením na VOC MODRÉ HORY a VOC PÁLAVA
Lucie Šimonová