Třídní klima jako výzkumný problém – Bc. Vojtěch Kašpárek
Bc. Vojtěch Kašpárek
Diplomová práce
Třídní klima jako výzkumný problém
Classroom climate as a research topic
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice třídního klimatu a způsobům jeho měření. Text je členěn na dvě hlavní části. První – teoretická část se zaměřuje na fenomén třídního klimatu a jeho základní vymezení. Dále se soustředí na představení pedagogického výzkumu a jednotlivé přístupy k jeho realizaci. V druhé – aplikační části textu je pak představen návrh pedagogického výzkumu se zaměřením na třídní …víceAbstract:
This diploma thesis is concerned with a classroom climate phenomenon and ways of measuring it. Text is divided into two main sections. The first – theoretical section focuses on classroom climate phenomenon and its fundamental definition. Further more the text deals with introduction of pedagogical research and approaches to its realization. In the second – application part is introduced authors design …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cxx8c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Barbora Vacková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Radim Štěrba, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství občanské výchovy pro základní školy / Učitelství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Návrh akčního plánu CSR
Jiří Vrba -
Využití lapbooku v hodinách zeměpisu v zrcadle akčního výzkumu
Filip Mokrý -
Návrh sady principů pro zlepšování User Experience – akční výzkum v agilním týmu
Antonín Šrámek -
Možnosti využití akčního výzkumu ke zkvalitňování motivace žáků k učení na 2. stupni základní školy
Barbora Lančová -
Návrh sady principů pro zavádění a zlepšování přístupu DevOps - akční výzkum v agilním týmu
Kateřina Vaculová -
Havranické vřesoviště - návrh terénní výuky pro 9. ročník základní školy
Sophia Richterová -
Třídní učitel jako spolutvůrce klimatu ve třídě
Karolína Mlejnková -
Pozitivní klima ve třídě mateřské školy z pohledu rodičů dětí
Julie Košková