Bc. Pavla Rebeková

Bakalářská práce

Marketingová a komunikační strategie vybrané kulturní instituce

Marketing and communication strategies of selected cultural institutions
Anotace:
Tématem bakalářské práce je analýza marketingové a komunikační strategie vybrané kulturní instituce, konkrétně multikulturního centra MeetFactory. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení marketingových pojmů a charakteristiku jednotlivých marketingových a komunikačních nástrojů, ale zabývá se i strukturou neziskového sektoru. Praktická část již hodnotí konkrétní marketingovou a komunikační …více
Abstract:
The theme of the thesis is the analysis of marketing and communication strategy of selected cultural institution, namely the multicultural center MeetFactory. The theoretical part focuses on explaining marketing concepts and characteristics of marketing and communication tools, but also explains the non-profit sector structure. The practical part evaluates specific marketing and communication strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní