Bc. Pavla Rebeková

Bachelor's thesis

Marketingová a komunikační strategie vybrané kulturní instituce

Marketing and communication strategies of selected cultural institutions
Abstract:
Tématem bakalářské práce je analýza marketingové a komunikační strategie vybrané kulturní instituce, konkrétně multikulturního centra MeetFactory. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení marketingových pojmů a charakteristiku jednotlivých marketingových a komunikačních nástrojů, ale zabývá se i strukturou neziskového sektoru. Praktická část již hodnotí konkrétní marketingovou a komunikační …more
Abstract:
The theme of the thesis is the analysis of marketing and communication strategy of selected cultural institution, namely the multicultural center MeetFactory. The theoretical part focuses on explaining marketing concepts and characteristics of marketing and communication tools, but also explains the non-profit sector structure. The practical part evaluates specific marketing and communication strategy …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní