Výnosnost prodeje potravinářského zboží privátních značek obchodního řetězce – Bc. Ludmila Molišová
Bc. Ludmila Molišová
Master's thesis
Výnosnost prodeje potravinářského zboží privátních značek obchodního řetězce
Profitability of the Sale of Private Label Food Products in Retail Chain
Abstract:
Diplomová práce se zabývá privátními značkami, jejich vývojem, členěním, pozitivy a negativy plynoucími z jejich prodeje a faktory, které mají vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitelů. Empirická část analyzuje výnosnost a prodejnost privátních značek maloobchodního řetězce ENAPO. Dále srovnává privátní produkty s ostatními obchodními značkami. Na základě ekonomických analýz a průzkumu mezi zákazníky …moreAbstract:
The diploma thesis is concerned with private labels, their development, structure, positives and negatives of selling them and factors that have influence on consumer’s purchase decision process. The empirical part analyses profitability and sales of private brands of the ENAPO retail chain. It also compares products of private brands with retail labels. On the ground of economic analyzes and customer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. JUDr. Ing. Oldřich Tvrdoň, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MOLIŠOVÁ, Ludmila. \textit{Výnosnost prodeje potravinářského zboží privátních značek obchodního řetězce}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/fjpawd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Theses on a related topic
-
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anna Volfová -
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka -
Privátní značky používané v retailu
Jan Jungwirth -
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Jitka SAHANOVÁ -
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Michaela MICHLÍKOVÁ -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Aneta Růžičková -
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
Klára Petrů -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Zdeněk STUDENÝ