Increasing Mutual Trust Between Employer and Employee in a Selected Company – Barbora Mičulková
Barbora Mičulková
Bakalářská práce
Increasing Mutual Trust Between Employer and Employee in a Selected Company
Increasing Mutual Trust Between Employer and Employee in a Selected Company
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to analyze the trust between the employer and the employees in the selected company. It deals with the literature sources about the trust between the employer and the employees and it focuses on whether this trust can influence job satisfaction, employee's turnover intentions, what the antecedents of trust are. The practical part focuses on the verification of specific …víceAbstract:
Cíl bakalářské práce je analyzovat důvěru mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem ve vybrané firmě. První část bakalářské práce se zabývá literární rešerší na téma důvěra mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem a řeší, jak důvěra mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem ovlivňuje spokojenost v práci a jestli má vliv na úmysly zaměstnanců opustit organizaci, a také, jaké faktory předcházejí důvěře. V praktické části …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mičulková, Barbora. Increasing Mutual Trust Between Employer and Employee in a Selected Company . Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Projekt na podporu sdílení znalostí mezi zaměstnanci ve firmě Magneton a.s.
Svatava Fojtíčková -
Koncept a způsoby měření angažovanosti a oddanosti pracovníků ve vybraném podniku
Lucie Baušová -
Překlad a adaptace metody k měření závazku vůči organizaci
Anna Příkazská -
Regulace násilných nestátních aktérů v mezinárodním systému: problémy a perspektivy (Cosa Nostra v USA)
Jan Vokněr -
Odlišnosti v nákupním chování spotřebitelů v různých kulturách
Jana Nagyová -
Kořeny napětí mezi “my” a “oni” a jeho projevy v Rakousko-Uhersku do roku 1918 a v Německu v 1. polovině 20. století
Jan Můčka -
Interakce mezi učitelkami a dětmi v reakci na nevhodné chování v mateřské škole
Barbora Hilschová -
Analýza chování spotřebitele v oblasti gastronomie v období koronaviru v Olomouci
Chelsea Mosslerová