Diana Hnátková

Master's thesis

Srovnání makro- a mikroinfluencer marketingu

The comparison of macro and microinfluencer marketing
Anotácia:
Práce se zabývá srovnáním makro a mikroinfluencer marketingu jak na teoretické, tak i praktické rovině. Cílem je oba typy influencerů porovnat, odhalit kvalitu a formu jejich výstupů při spolupráci se značkami. Teoretická část vychází z online marketingu a zasazení influencer marketingu do tohoto oboru. Následně je rozebrán influencer marketing samotný, jeho vývoj, komunikační kanály, influenceři a …viac
Abstract:
The diploma thesis focuses on the comparison of macro and microinfluencer marketing on both - the theoretical and practical levels. The ultimate goal is to compare both types of influencers and to reveal the quality and form of their outputs when collaborating with brands. The theoretical part consists of online marketing and the involvement of influencer marketing in this field. Subsequently, the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
  • Vedúci: Eva Kašparová
  • Oponent: Aneta Novosadová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76961

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management