Ing. Forgive Adevu

Diplomová práce

Consumer perception of digital money

Consumer perception of digital money
Abstract:
The aim of the thesis is to research the consumer perception of digital money and propose changes necessary to improve the service and its perception. The theoretical part of the thesis will cover consumer behaviour, examining theories and models relevant to technological adoption and trust dynamics. This segment will cover a broad range of interdisciplinary literature encompassing finance, technology …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2025
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/bbowj/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2025
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné