Consumer perception of digital money – Ing. Forgive Adevu
Ing. Forgive Adevu
Diplomová práce
Consumer perception of digital money
Consumer perception of digital money
Abstract:
The aim of the thesis is to research the consumer perception of digital money and propose changes necessary to improve the service and its perception. The theoretical part of the thesis will cover consumer behaviour, examining theories and models relevant to technological adoption and trust dynamics. This segment will cover a broad range of interdisciplinary literature encompassing finance, technology …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2025
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/bbowj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2025
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
The effect of aesthetic product presentation on consumer perception and purchase making: The case of Candelae Stories
Anastasiia Donchenko -
Impact of Digital Marketing Strategy on Consumer Perception towards Global Fashion Brands: A Study On Generation Z Consumers
Sobhan Kumar Garnaik -
Consumer perception of the dermo cosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy
Nikola Lomenčíková -
The role of AI in advertising: A study of company practices and consumer perception
Aruzhan Serik -
Consumer perception of rebranding in the automotive industry in the Czech Republic: The case of Škoda Auto
Claire Chudobova -
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Lenka Kotková -
Consumer Perception and Adoption of Contactless Payments in a Selected Region of India
Kamini Pandey -
Consumer perception of cosmetics quality in China
Jingyi Qi