Vnímání podniku a jeho produktů v regionu – Bc. Veronika Vaníčková
Bc. Veronika Vaníčková
Diplomová práce
Vnímání podniku a jeho produktů v regionu
The Perception of the Company and Its Products in the Region
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového výzkumu. Prostřednictvím dotazníku se zaměřuje na sestavení, provedení a vyhodnocení marketingového výzkumu vnímání podniku zákazníky společnosti Pekařství a cukrářství Sázava s.r.o. Na základě získaných informací uvádí doporučení pro zlepšení konkurenceschopnosti podniku.Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of marketing research. Through the questionnaire focuses on the proposition, implementation and evaluation of marketing research of perception of the company Pekařství a cukrářství Sázava s.r.o. its customers. Based on the findings of the research it suggests some recommendations to improving the companies compatitivness.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vaníčková, Veronika. Vnímání podniku a jeho produktů v regionu. Pardubice, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka
Lukáš Beran -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Eliška Přikrylová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podniku
Veronika Šraierová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Miroslava Žikešová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Michal Stehlík -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Petr Matouš -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Ivo Pospíšil