Využití online marketingu v elektrotechnické firmě – Bc. Milan PICHLÍK
Bc. Milan PICHLÍK
Diplomová práce
Využití online marketingu v elektrotechnické firmě
Online marketing and their use in an electrical manufacturing company
Anotace:
Předkládaná diplomová práce je zaměřená na pokročilé metody online marketingu, které mohou elektrotechnickým firmám pomoci při propagaci jejich produktů či služeb. Zkoumány jsou především metody facebookového, emailového a provizního marketingu. Dále se práce zaměřuje na tvorbu cílových stránek, jejich význam a návaznost na internetové reklamy. Na základě teoretických předpokladů je vytvořená sada …víceAbstract:
This thesis is focused on advanced online marketing methods which can help electrotechnical companies to promote their products or services. The methods of facebook, email and affiliate marketing are examined primarily. Furthermore, the thesis focuses on the creation of landing pages, their importance and their interlinking to internet advertising. Based on theoretical assumptions, a set of mobile …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Řeřicha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PICHLÍK, Milan. Využití online marketingu v elektrotechnické firmě. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta elektrotechnická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta elektrotechnickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta elektrotechnickáMagisterský studijní program / obor:
Elektrotechnika a informatika / Komerční elektrotechnika
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Mobilní marketing v knihovnách
Romana Králová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Tereza Vildová -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková