Ing. Hana Mücková

Diplomová práce

Strategie zavedení nového produktu na trh

The strategy of marketing a new product
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zavádění nového produktu na trh, konkrétně pak volbou správné marketingové strategie pro úspěšné zvládnutí této životní fáze produktu. Jako objekt práce je zvolen produkt Online sekretářka jako nová služba, která v České republice dosud nemá výraznou konkurenci, respektive povědomí veřejnosti o ní není výrazné. Pomocí vybraných marketingových nástrojů je …více
Abstract:
This dissertation deals with the marketing of a new product, namely choosing the right marketing strategy for succeeding at this stage of the product life. The new product Online secretary is chosen as the subject of the dissertation. It is a service that does not yet have a strong competition in the Czech Republic, or awareness of it is not significant. Selected marketing tools are used for analyzing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eva Klánová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace