Analýza a návrh marketingové strategie firmy Boucheron – Aneta Vazačová
Aneta Vazačová
Diplomová práce
Analýza a návrh marketingové strategie firmy Boucheron
Marketing strategy of common business company Boucheron
Anotace:
Předmětem diplomové práce "Analýza a návrh marktetingové strategie firmy Boucheron" je strategický marketing konkrétního ekonomického subjektu. Cílem diplomové práce je analyzovat současnou marketingovou strategii společnosti Boucheron a na základě vyhodnocení SWOT analýzy a Porterovy analýzy konkurenčního prostředí navrhnout vhodné úpravy současné marketingové komunikace firmy Boucheron. V teoretické …víceAbstract:
The theme of the Master's thesis "The Analysis and Marketing Strategy of common business company Boucheron" is strategic marketing of Boucheron. The main goal of the Master's thesis is to analyze current marketing strategy of the company and on the basis of results SWOT analysis and Porter's Analysis of competitive environment to propose appropriate adjustments for current marketing communication of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12674/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAZAČOVÁ, Aneta. \textit{Analýza a návrh marketingové strategie firmy Boucheron}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/fk37h8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Malé a střední podniky jako cílový segment pro banky
Miroslava Křivancová -
Malé a střední podniky jako cílový segment pro banky
Lucie Kernerová -
Loreal as an Employer of Choice for a Male Target Group
Barbora Sádlová -
Malé a střední podniky jako cílový segment pro banky
Miroslav Trna -
Malé a střední podniky jako cílový segment pro banky
Šárka Bicanová