Aneta Vazačová

Diplomová práce

Analýza a návrh marketingové strategie firmy Boucheron

Marketing strategy of common business company Boucheron
Anotace:
Předmětem diplomové práce "Analýza a návrh marktetingové strategie firmy Boucheron" je strategický marketing konkrétního ekonomického subjektu. Cílem diplomové práce je analyzovat současnou marketingovou strategii společnosti Boucheron a na základě vyhodnocení SWOT analýzy a Porterovy analýzy konkurenčního prostředí navrhnout vhodné úpravy současné marketingové komunikace firmy Boucheron. V teoretické …více
Abstract:
The theme of the Master's thesis "The Analysis and Marketing Strategy of common business company Boucheron" is strategic marketing of Boucheron. The main goal of the Master's thesis is to analyze current marketing strategy of the company and on the basis of results SWOT analysis and Porter's Analysis of competitive environment to propose appropriate adjustments for current marketing communication of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace