Bc. Nikola Jurzycová

Diplomová práce

Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu

Marketing communication of selected political parties within political marketing
Anotace:
Cílem diplomové práce je vyhodnocení marketingové komunikace vybraných politických stran a návrh doporučení k jejímu zlepšení v rámci politického marketingu. Teoretická část diplomové práce bude orientována na problematiku politického marketingu s důrazem na marketingovou komunikaci. V praktické části budou charakterizovány konkrétní politické subjekty, které budou předmětem zkoumání. V další části …více
Abstract:
This diploma thesis aims at the evaluation of the marketing communication of the selected political parties and the proposal of possible improvement in terms of political marketing. The theoretical part of the diploma thesis aims at the issue of political marketing with an emphasis on marketing communication. The practical part will characterize the specific political authorities that will be the subject …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/iasus/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2020
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management