Vývoj obchodních vztahů České republiky s Ruskou federací – Martin Hanousek
Martin Hanousek
Bakalářská práce
Vývoj obchodních vztahů České republiky s Ruskou federací
Development of business relations between the Czech Republic and the Russian Federation
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza vzájemných obchodních vztahů České republiky s Ruskou federací. Dílčím cílem práce je shrnutí aktuálního vývoje obchodních vztahů obou zemí pod vlivem rusko-ukrajinské krize a sankcí přijatých EU a USA po anexi ukrajinského poloostrova Krym. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola je zaměřena na všeobecnou charakteristiku Ruské federace. Obsahem druhé …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the business relations between the Czech Republic and the Russian Federation . The operational objective is to summarize the current development in business relations between the two above mentioned countries under the influence of the Russian-Ukrainian crisis and sanctions imposed on Russia by the EU and the USA after the annexation of Crimea. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57535
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2015
- Vedoucí: Vladimír Jeníček
- Oponent: Svitlana Musiyenko
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57535
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Starting a Business: Czech Republic or Russian Federation
Anastasiia Evseeva -
Business, trade and investment relations between China and Russian Federation
Ekaterina Efremova -
Business Analysis of a Start-Up Company in the Czech Republic and Russian Federation
Veronika Fomicheva -
Business opportunities in relations between the Russian Federation and India
Alina Shapovalenko -
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
Gasan Gasanov -
Proposal of a business mobile application for shop assistants in Russian Federation
Iuliia Filatova -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Public relations aktivity společnosti Mercedes-Benz Česká republika
Mirna Pavlović