Michaela Palkovičová
Bakalářská práce
Využitie e-mailingu v praxi
Využití e-mailingu v praxi
Anotace:
Cílem této bakalářské práce byla identifikace klíčových faktorů pro marketingový úspěch e-mailingové kampaně na úrovni zobecnitelných zásad. Podpůrným cílem bylo vytvoření uceleného přehledu o významu e-mailingu. Mým záměrem bylo i definování procesu tvorby a struktury kampaní z oblasti e-mail marketingu. Specifikovala jsem trendy a nejčastěji využívané typy e-mailů, jejichž prostřednictvím lze proniknout …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to provide general perspective of the key factors in marketing success of e-mailing campaigns. The supportive objective was to define the significance of e-mailing. My intention was to characterize the creation and the structure of campaigns in the section of e-mail marketing. I specified the new trends and the most frequently used types of e-mails, through which …víceAbstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce bola identifikácia kľúčových faktorov pre marketingový úspech e-mailingovej kampane na úrovni zovšeobecniteľných zásad. Podporným cieľom bolo vytvorenie uceleného prehľadu o význame e-mailingu. Mojím zámerom bolo aj definovanie procesu tvorby a štruktúry kampaní z oblasti e-mail marketingu. Špecifikovala som trendy a najčastejšie využívané druhy e-mailov, prostredníctvom …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 1. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28168
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2011
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Michal Krutiš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28168
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Využití e-mail marketingu pro komunikaci vědy na UJEP
Petr KŘÍŽ -
E-mailingová kampaň internetového obchodu Actisport.cz
Jakub Ptošek -
Návrh nastavení e-mail marketingové strategie pro společnost Sazka a.s.
František Traksl -
Optimalizace e-mail marketingu v sektoru e-commerce
Lukáš Sluka -
Strategie zavádění nové e-commerce služby na realitním trhu
Jakub Veverka -
Působení e-mail marketingu na vybraný segment
Daniel Brym -
Analýza e-mail marketingové komunikace
Petra Vaníčková -
E-mailingová kampaň internetového obchodu Actisport.cz
Jakub Ptošek