Analýza věrnostního programu společnosti Telefónica O2 Czech Republic – Tomáš Javořík
Tomáš Javořík
Bakalářská práce
Analýza věrnostního programu společnosti Telefónica O2 Czech Republic
Analysis of the loyalty program Telefónica O2 Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem věrnostních programů, zejména pak věrnostním programem společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Práce pojednává o samotném významu existence věrnostních programů, o tom proč se společnostem vyplatí financovat tyto aktivity. Zároveň se práce snaží postihnout nové trendy v oblasti tvorby těchto programů a stanovit zásady pro vytvoření efektivního věrnostního programu …víceAbstract:
This thesis deals with loyalty programs, frequent flyer program, especially Telefónica O2 Czech Republic. The work deals with the very meaning of existence of loyalty programs, about why companies pay to finance these activities. At the same time, the work seeks to capture new trends in these programs and provide guidance on creating an effective loyalty program. The practical part focuses on the development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25789
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2011
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Miroslav Vacek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25789
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
Michal Hampel -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Gabriela Ducháčová -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Zdeněk Bárta -
Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku
Lukáš Holeček -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Petr Chalupný -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Analysis of current ŠKODA AUTO loyalty incentives and insights for a future loyalty strategy
Kevin Hargas