Tomáš Javořík

Bakalářská práce

Analýza věrnostního programu společnosti Telefónica O2 Czech Republic

Analysis of the loyalty program Telefónica O2 Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem věrnostních programů, zejména pak věrnostním programem společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Práce pojednává o samotném významu existence věrnostních programů, o tom proč se společnostem vyplatí financovat tyto aktivity. Zároveň se práce snaží postihnout nové trendy v oblasti tvorby těchto programů a stanovit zásady pro vytvoření efektivního věrnostního programu …více
Abstract:
This thesis deals with loyalty programs, frequent flyer program, especially Telefónica O2 Czech Republic. The work deals with the very meaning of existence of loyalty programs, about why companies pay to finance these activities. At the same time, the work seeks to capture new trends in these programs and provide guidance on creating an effective loyalty program. The practical part focuses on the development …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 5. 2011
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Miroslav Vacek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25789