Zkušenosti učitelek MŠ s programy a pomůckami pro rozvoj sociálně-emocionálních kompetencí a emoční inteligence u dětí předškolního věku – Pavlína KUPKOVÁ
Pavlína KUPKOVÁ
Bakalářská práce
Zkušenosti učitelek MŠ s programy a pomůckami pro rozvoj sociálně-emocionálních kompetencí a emoční inteligence u dětí předškolního věku
Experiences of the teacher with program Druhý krok and with others primary preventive programs for preschool age
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá programy a pomůckami pro rozvoj sociálně-emocionálních kompetencí a emoční inteligence dětí předškolního věku v kontextu jejich vývoje a předškolního vzdělávání. Cílem práce bylo zjistit názor učitelek na tyto pomůcky a programy, zda mají vliv na sociálně-emocionální rozvoj dětí a pokud ano, tak jakým způsobem, včetně jejich srovnání. V teoretické části se nachází vhled do …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with programs and tools for the development of socio-emotional competencies and emotional intelligence of pre-school children in the context of their development and pre-school education. The aim of this work was to find out the opinion of teachers on these tools and programs, whether they affect the socio-emotional development of children and if so, how, including their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Eleonora Smékalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUPKOVÁ, Pavlína. \textit{Zkušenosti učitelek MŠ s programy a pomůckami pro rozvoj sociálně-emocionálních kompetencí a emoční inteligence u dětí předškolního věku}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/fkcp4y/.
Jak správně citovat práci
KUPKOVÁ, Pavlína. Zkušenosti učitelek MŠ s programy a pomůckami pro rozvoj sociálně-emocionálních kompetencí a emoční inteligence u dětí předškolního věku. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Postoj klientů a sociálních pracovníků k pozitivům a negativům muzikoterapie a práce s hudbou u zrakově postižených klientů
Lenka Slováčková -
Osobní pohoda, sociální kapitál a životní hodnoty u vysokoškolských studentů z České republiky, Jihoafrické republiky, Malty a Indie
Eliška Čejková -
Wellbeing vybraných žáků ve třídě na prvním stupni ZŠ se zaměřením na sociální a emocionální oblast
Kateřina Jurková -
Působení programu Druhý krok na sociálně-emocionální vývoj dětí předškolního věku
Alžběta MACHŮ -
Pohled učitelek MŠ na sociálně-emocionální vývoj dětí pod vlivem programu Druhý krok
Alžběta MACHŮ -
Vliv sociálně-emocionálního učení na morální usuzování a psychosociální klima třídy
Kateřina LISNÍKOVÁ -
Vybrané aspekty učení v 21. století
David Volák -
Vývoj screeningového nástroje pro zjišťování úrovně sociálních a emočních kompetencí u dětí na ZŠ
Markéta PECHÁČKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva