Komunikační strategie společnosti LASSELSBERGER, s.r.o. v roce 2010 – Bc. Pavla Nováková
Bc. Pavla Nováková
Diplomová práce
Komunikační strategie společnosti LASSELSBERGER, s.r.o. v roce 2010
LASSELSBERGER, s.r.o. communication strategy in 2010
Anotace:
Obor marketingové komunikace prošel na přelomu 20. a 21. století řadou změn. Osvědčená schémata přestávají platit. Komunikace je stále selektivnější, spotřebitel vybíravější, imunní k dosud účinným formám. Tam, kde dosud postačovala reklama ve standardním pojetí, nastupuje komunikační projekt, který spojuje a využívá propojení klasických a netradičních nástrojů. Nové trendy komunikace nejsou samospasitelné …víceAbstract:
The field of marketing communication underwent many changes at the turn of the 20th and 21st century. Well-proven patterns apply no longer. Communication is more selective; consumers are choosier, immune to the yet efficient forms. Where the standard approach to advertising was sufficient, a communication project starts, connecting and utilizing interconnection of traditional and non-traditional instruments …víceKlíčová slova
Komunikace integrovaná marketingová komunikace marketingová situační analýza strategie segmentace nadlinková reklama podlinková reklama through-the line laterální marketing vertikální marketing virální marketing guerilla marketing digitální marketing product placement corporate identity cílová skupina komunikační mix PR internet veřejná akce tisková konference mediaplán inzerce sponzoring budget loajalita konkurence CRM positioning životní cyklus výrobku etický kodex klamavá reklama věrnostní program POS POP merchandising retail marketing communication integrated marketing communication marketing situational analysis strategy segmentation above-the-line advertising below-the-line advertising through-the line advertising lateral marketing vertical marketing viral marketing digital marketing target group communication mix public event press conference media plan advertising sponsorship loyalty competition product life cycle code of ethics false advertising loyalty program POP merchandising
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wgg8b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Jitka Novotná
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček