Lenka Vejvalková

Diplomová práce

Interkulturní aspekty komunikace se zákazníky

Intercultural aspects of customer communication
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zkoumáním kulturních rozdílů mezi německou a českou kulturou v rámci spolupráce a komunikace dvou vybraných firem. Cílem práce bylo za pomocí teoretického rámce, který je věnován odborným a teoretickým poznatkům pro zkoumanou problematiku, nalézt a popsat kulturní rozdíly, se kterými se čeští pracovníci při spolupráci a komunikaci s německou kulturou setkávají. Na základě …více
Abstract:
The subject of this diploma thesis was studying of cultural differences between German and Czech culture within the cooperation and communication in two selected companies. The aim of the work was to find and describe the cultural differences that Czech workers encounter in cooperation and communication with German culture. On the basis of the results from the questionnaire survey describe whether …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 2. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2020
  • Vedoucí: Miloslava Hiršová
  • Oponent: Martin Musil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78994

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management