Marketingová analýza úspěšnosti projektu ZaNázory.cz – Lukáš Pohan
Lukáš Pohan
Bachelor's thesis
Marketingová analýza úspěšnosti projektu ZaNázory.cz
Marketing analysis of the ZaNázory.cz project
Abstract:
Práce se zabývá projektem ZaNázory.cz a analyzuje jak jeho jednotlivé prvky, tak také jeho úspěch a cílovou skupinu. Analýza prvků projektu vychází ze zkušeností při procesu přípravy a tvorby tohoto projektu. Dále se práce zabývá zhodnocením úspěšnosti projektu v současnosti a jeho výhledem do budoucna a porovnává očekávanou cílovou skupinu projektu s realitou.Abstract:
The bachelor thesis analyses the ZaNázory.cz project, its various parts and its success as well as its target audience. The analysis of the project is based on experience from the making of this project. Other field of interest of this thesis is to evaluate the success of this project in present and its future forecasts and compares the estimated target audience with real target audience at present …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35321
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2013
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Ondřej Pešek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35321
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Image a identita značky Mercedes-Benz
Lukáš Václavík -
Web základní školy v kontextu informačních potřeb cílových skupin
Kristýna Klímková -
Web pro prezentaci a organizaci činnosti sportovního oddílu
Tomáš David -
Web crawlery
Filip Roškot