Marketingová analýza úspěšnosti projektu ZaNázory.cz – Lukáš Pohan
Lukáš Pohan
Bakalářská práce
Marketingová analýza úspěšnosti projektu ZaNázory.cz
Marketing analysis of the ZaNázory.cz project
Anotace:
Práce se zabývá projektem ZaNázory.cz a analyzuje jak jeho jednotlivé prvky, tak také jeho úspěch a cílovou skupinu. Analýza prvků projektu vychází ze zkušeností při procesu přípravy a tvorby tohoto projektu. Dále se práce zabývá zhodnocením úspěšnosti projektu v současnosti a jeho výhledem do budoucna a porovnává očekávanou cílovou skupinu projektu s realitou.Abstract:
The bachelor thesis analyses the ZaNázory.cz project, its various parts and its success as well as its target audience. The analysis of the project is based on experience from the making of this project. Other field of interest of this thesis is to evaluate the success of this project in present and its future forecasts and compares the estimated target audience with real target audience at present …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35321
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35321
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Image a identita značky Mercedes-Benz
Lukáš Václavík -
Web základní školy v kontextu informačních potřeb cílových skupin
Kristýna Klímková -
Web pro prezentaci a organizaci činnosti sportovního oddílu
Tomáš David -
Web3 strategy for automotive brand
Tereza Pluhařová