Place branding jako nástroj rozvoje cestovního ruchu v Královéhradeckém kraji – Lenka ŠOLCOVÁ
Lenka ŠOLCOVÁ
Bachelor's thesis
Place branding jako nástroj rozvoje cestovního ruchu v Královéhradeckém kraji
Place branding as a tool for development of tourism in Královéhradecký region
Anotácia:
Vlivem rostoucí globalizace dnešního světa roste i potřeba odlišit se. Tu pociťují mimo jiné i místa, zvláště turistické destinace, které se snaží za účelem vyšších zisků přilákat co nejvíce návštěvníků. Jedním z možných způsobů, jak se odlišit od konkurence a zaujmout potenciálního návštěvníka, je využití konceptu place brandingu. Tento koncept je v Česku relativně nový a většina destinací si zatím …viacAbstract:
With the growing globalization of today?s world there is also a raised need for being different. This need is felt besides other also by places, especially by tourist destinations which try to attract as many visitors as possible in order to achieve higher profits. One of the potential ways, how to become different from the competition and attract the attention of a potential visitor, is the utilization …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2013
Zverejniť od: 21. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 8. 2013
- Vedúci: RNDr. Jan Ženka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠOLCOVÁ, Lenka. Place branding jako nástroj rozvoje cestovního ruchu v Královéhradeckém kraji. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 6. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceBachelor programme / odbor:
Geography / Geografie - Španělský jazyk a literatura (dvouoborové)
Práce na příbuzné téma
-
Urban branding jako nástroj udržitelného rozvoje měst – případová studie města Brna
Barbora Janoušková -
Branding destinací cestovního ruchu v Jihočeském kraji
Jiří NOVÁK -
Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času
Jitka Podzemská -
Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností
Adéla Šrámková -
Možnosti využití tradice výroby keramiky pro city branding města Rakovník
Otakar Šubrt -
Branding organizace destinačního marketingu
Zbyněk HLOUS -
Literary Tourism and Destination Branding in Castilla-La Mancha Region
Veranika Zheshko -
Nation Branding of Developing Countries
Veronica Sendrea