Problémové chování u dospělých osob s mentálním postižením – Barbora Sedláková
Barbora Sedláková
Bachelor's thesis
Problémové chování u dospělých osob s mentálním postižením
Problematic behaviour of adults with mental disability
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problémové chování u dospělých osob s mentálním postižením. Cílem teoretické části je přinést ucelený náhled na danou problematiku. Praktická část je zaměřena na průzkum, týkající se problémového chování dospělých klientů s mentálním postižením v některých zařízeních sociálních služeb na území České RepublikyAbstract:
The bachelor thesis is focused on problematic behaviour of adults with mental disability. The aim of theoretical part is to bring up an integral insight into the theme. Practical part is focused on survey concerning problematic behaviour of adult clientele with mental disability in some organizations of social services in Czech Republic
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2009
- Supervisor: Zdeňka Kozáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2009 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBachelor programme / field:
Speciální pedagogika / Speciálně pedagogická andragogika
Theses on a related topic
-
Problémové chování u dětí s mentální retardací v předškolním věku.
Marie Rybářová -
Problémové chování osob s mentálním postižením a autismem
Michaela Schleiderová -
Specifika řešení problémového chování u dospělých jedinců s mentálním postižením
Naďa Bourková -
Problémové chování u dětí s mentálním postižením v prostředí dětského domova
Hana Švecová -
Problémové chování u dospívajících klientů s kombinovaným postižením a PAS
Markéta HRABCOVÁ -
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ -
Problémové chování u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Petra Holečková -
Vliv strukturovaného učení na chování žáka s mentálním postižením a autismem
Zdeňka Daněčková