Plánovanie a vyhodnocovanie reklamných kampaní v komerčnej banke – Bc. Marianna Bodnárová
Bc. Marianna Bodnárová
Bachelor's thesis
Plánovanie a vyhodnocovanie reklamných kampaní v komerčnej banke
Commere Bank Advertising Campaign Planning and Evalution
Abstract:
The main topic of my bachelor’s thesis is Planning and processing advertising campaigns in a commercial bank. The main aim of the work was to create/ generate recommendations and rules as well as to design a model for planning and processing advertising campaigns in a commercial bank. I utilized the theoretical and practical knowledge from the field of bank marketing. In the first part of my work, …moreAbstract:
Témou mojej bakalárskej práce je “Plánovanie a vyhodnocovanie reklamných kampaní v komerčnej banke”. Cieľom tejto práce bolo sformulovať odporúčania, zásady a navrhnúť model pre plánovanie a vyhodnocovanie reklamnej kampane v komerčnej banke, na čo som využila poznatky z teórie a praxe bankového marketingu. V prvej časti bakalárskej práce rozoberám teoretické poznatky z marketingu, definujem základné …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/gxp1e/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Jozef Porvazník, PhD.
- Reader: Ing. Ján Lacek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BODNÁROVÁ, Marianna. \textit{Plánovanie a vyhodnocovanie reklamných kampaní v komerčnej banke}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s., Banking Institute/College of Banking SK. 2013. Available from: https://theses.cz/id/fl9jcg/. [citováno 2024-04-23]
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Zhodnocení rebrandingové kampaně a návrh nové marketingové kampaně produktu Kofola včetně metrik efektivnosti
Kateřina Brunclíková -
Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně
Nastassia Yarullina -
Tvorba marketingové kampaně podniku včetně metrik efektivnosti
Diana Brennerová -
Tvorba marketingové kampaně Vzdělávacího centra Hewlett-Packard včetně metrik efektivnosti
Petra Citronová -
Tvorba marketingové kampaně podniku/organizace včetně metrik efektivnosti
Jakub Pavlík -
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor kampaně vybraných politických stran
Veronika Vobrubová -
Komunikační mix firmy ZETR Stavební prvky, s.r.o.
Ivana Rejmanová -
Využití sponzoringu ve sportu jako nástroje komunikačního mixu
Dagmar Valentová