Bc. Barbora Ambrozová

Bakalářská práce

Umění antireklamy. Literární tvorba Michala Hvoreckého jako projev kulturní, reklamní sabotáže.

The art of anti-advertising. Literary work of Michal Hvorecký as a manifestation of culture jamming.
Anotace:
Bakalářská diplomová práce se věnuje tématu kulturní sabotáže, která se stala nedílnou součástí uměleckého světa. Pozice reklamních a marketingových strategií je průběžně nabourávána množstvím uměleckých, kreativních i aktivistických organizací. Tvorba slovenského spisovatele Michala Hvoreckého má bytostně literární charakter, přesto obsahuje množství atributů, jež mohou být definovány jako projevy …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with the theme of cultural sabotage and advertising, which has become an integral part of the art world. In the first part, we introduce the concepts, define and state the basic manifestations subvertising, which can be understood as a form of artistic expression or as a creative tool in the hands of resistance activists. In the second part we met with Slovakian writer Michal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Martina Ivičič

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií