Umění antireklamy. Literární tvorba Michala Hvoreckého jako projev kulturní, reklamní sabotáže. – Bc. Barbora Ambrozová
Bc. Barbora Ambrozová
Bakalářská práce
Umění antireklamy. Literární tvorba Michala Hvoreckého jako projev kulturní, reklamní sabotáže.
The art of anti-advertising. Literary work of Michal Hvorecký as a manifestation of culture jamming.
Anotace:
Bakalářská diplomová práce se věnuje tématu kulturní sabotáže, která se stala nedílnou součástí uměleckého světa. Pozice reklamních a marketingových strategií je průběžně nabourávána množstvím uměleckých, kreativních i aktivistických organizací. Tvorba slovenského spisovatele Michala Hvoreckého má bytostně literární charakter, přesto obsahuje množství atributů, jež mohou být definovány jako projevy …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the theme of cultural sabotage and advertising, which has become an integral part of the art world. In the first part, we introduce the concepts, define and state the basic manifestations subvertising, which can be understood as a form of artistic expression or as a creative tool in the hands of resistance activists. In the second part we met with Slovakian writer Michal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q04t4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martina Ivičič
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
AMBROZOVÁ, Barbora. \textit{Umění antireklamy. Literární tvorba Michala Hvoreckého jako projev kulturní, reklamní sabotáže.}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/fldga6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Reklamná sabotáž optikou teórie "stratégií" a "taktík" Michela de Certeau
Beáta Révayová -
Mediální aktivismus a jeho projevy ve společnosti s nástupem nových médií
Kateřina Vágnerová -
Reklama & street art jako legální a nelegální formy privatizace veřejného prostoru.
Milena Pelinková -
Umění a reklama
Hana KUNDRÁTOVÁ