Placená reklama ve vyhledávání v e-commerce – Barbora Hanzalová
Barbora Hanzalová
Diplomová práce
Placená reklama ve vyhledávání v e-commerce
Search ads in e-commerce
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou placené reklamy ve vyhledávání v kontextu vývoje internetu a vyhledávačů, fungování vyhledávačů a reklamních systémů pro správu kampaní v českém prostředí. Pozornost je soustředěna jak na klasické, tak na produktové kampaně ve vyhledávání. Cílem práce je praktická ukázka tvorby klasických a produktových kampaní pro konkrétní e-shop v reklamních systémech Google …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of paid search ads. Search ads are explained in the context of the development of the Internet and search engines, the functioning of search engines and advertising systems in the Czech environment. The aim of this thesis is a practical demonstration of the creation of classic and product campaigns. Campaigns are created for specific e-commerce in advertising systems …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing sportovního areálu Freestyle Kolbenka
Alexandr Koula -
Optimalizace klíčových slov v rámci online marketingu vybrané firmy
Kristina Stamenkovicová -
Online marketing společnosti RD Rýmařov
Jan Veselý -
Online Marketing Focused on Google Adwords and Facebook - Eshop Yapko.cz Case Study
Duc Hoang Do -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Vztah PPC reklamy a tržeb e-shopů
Tomáš Bosák -
Nastavení a vyhodnocení PPC kampaně
Jiří Procházka
Název
Vložil
Vloženo
Práva