Grafické zpracování deskové hry Za hranice vesmíru – Karolína ZACKLOVÁ, DiS.
Karolína ZACKLOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Grafické zpracování deskové hry Za hranice vesmíru
"TOPIC THAT SHOULD NOT HAVE MISSED OUT"
Anotácia:
Graficky jsem zpracovala prototyp vlastní deskové hry Za hranice vesmíru. Hra se zaměřuje na zábavné vzdělávání a spolupráci v týmu. V rámci vývoje hry jsem také vytvořila prototyp aplikace, ve které hráči plní edukativní a postřehové úlohy, aby se dostali do cíle. Princip hry také vybízí ke strategickému myšlení, jelikož herní plán je nestálý a dochází ke střetu s protihráči. Cílem hry je najít ztracený …viacAbstract:
I made a graphic prototype of my own board game Beyond Space. The game focuses on fun education and teamwork. As part of the game's development, I also created a prototype app in which players complete educational and observational tasks to reach a goal. The principle of the game also encourages strategic thinking, as the game plan is fluid and clashes with opponents occur. The goal of the game is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. akademický malíř Ditta Jiřičková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZACKLOVÁ, Karolína. Grafické zpracování deskové hry Za hranice vesmíru. Plzeň, 2024. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Ladislav Sutnar Faculty of Design and ArtBachelor programme / odbor:
Graphic Design and Illustration / Graphic Design and Digital Media
Práce na příbuzné téma
-
Učební strategie studentů se specifickými potřebami na vysoké škole
Kateřina ŽVAKOVÁ -
Interaktivní animace: E-book
Oliver VRŠANSKÝ -
Hra je hra je hra
Bára Purmová -
Režie inscenace hry Samuela Becketta Konec hry
Adam Steinbauer -
Zpracování hry s adaptivním zvukem na základě analýzy hry Kingdom Come: Deliverence
Patrik Bartošík -
Obhajoba absolvenské role: Clov ze hry Konec hry
Ondřej Kolín -
Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice (hra jako metoda a forma výuky)
Jana Ovčáčková