Hana Myšáková

Master's thesis

Vnímání značky zaměstnavatele studenty vysokých škol ekonomických oborů

Perception of an employer brand by university students with an economic field of study
Anotácia:
Diplomová práce je věnována tématu vnímání značky zaměstnavatele studenty vysokých škol ekonomických oborů. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti personálního marketingu a podrobně rozvedena problematika interního a externího personálního marketingu a teorie značky v personálním marketingu. Teoretická část práce je vypracována na základě odborné literatury, periodik a elektronických …viac
Abstract:
The master´s thesis focuses on the topic of Perception of an employer brand by university students with an economic field of study. The theoretical part defines the basic concepts in the field of personnel marketing and details the topics of internal and external personnel marketing and brand theory in personal marketing. The thesis is developed on the basis of specialized literature, periodicals and …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2019
  • Vedúci: Marek Stříteský
  • Oponent: Marcela Palíšková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75509