Vojtěch Paleta

Bachelor's thesis

Koncept řízení loajality jako klíčová strategie řízení výkonnosti a úspěšnosti Škoda Auto, a. s.

The Loyalty management concept as a key strategy of productivity and success applied in SKODA AUTO, a. s.
Abstract:
Není jednoduché pravidelně dosahovat vysoké úrovně zákaznické spokojenosti. Není jednoduché kvalitně poslouchat hlas zákazníka. O to více je náročnější dosáhnout takové míry loajality, aby se zákazník stal i advokátem podniku. Je velmi obtížné loajalitu řídit. Je velmi obtížné motivovat zaměstnance k vzájemně efektivní spolupráci a komunikaci. Tato práce je inovativním experimentem, kde se autor pokusil …more
Abstract:
It is not really easy to achieve high level in customer satisfaction regularly. It is not easy to well listen to the consumer's voice. But it is more difficult to achieve a degree of loyalty to the customer become a company promoter. It is very difficult to manage the loyalty. It is very difficult to motivate employees for mutual and effective cooperation and communication. This thesis is an innovative …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 9. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 12. 2010
  • Supervisor: Jiří Hnilica
  • Reader: Stanislav Pekař

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24539

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management