Koncept řízení loajality jako klíčová strategie řízení výkonnosti a úspěšnosti Škoda Auto, a. s. – Vojtěch Paleta
Vojtěch Paleta
Bachelor's thesis
Koncept řízení loajality jako klíčová strategie řízení výkonnosti a úspěšnosti Škoda Auto, a. s.
The Loyalty management concept as a key strategy of productivity and success applied in SKODA AUTO, a. s.
Anotácia:
Není jednoduché pravidelně dosahovat vysoké úrovně zákaznické spokojenosti. Není jednoduché kvalitně poslouchat hlas zákazníka. O to více je náročnější dosáhnout takové míry loajality, aby se zákazník stal i advokátem podniku. Je velmi obtížné loajalitu řídit. Je velmi obtížné motivovat zaměstnance k vzájemně efektivní spolupráci a komunikaci. Tato práce je inovativním experimentem, kde se autor pokusil …viacAbstract:
It is not really easy to achieve high level in customer satisfaction regularly. It is not easy to well listen to the consumer's voice. But it is more difficult to achieve a degree of loyalty to the customer become a company promoter. It is very difficult to manage the loyalty. It is very difficult to motivate employees for mutual and effective cooperation and communication. This thesis is an innovative …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24539
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 12. 2010
- Vedúci: Jiří Hnilica
- Oponent: Stanislav Pekař
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24539
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Loajalita zaměstnanců k podniku
Petr Vilímec -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Loajalita zákazníků ve vybrané bance
Tereza TŮMOVÁ -
Nákupní chování a loajalita zákazníka na trhu kávy v České republice
Klára Galušková -
SPOKOJENOST A LOAJALITA ZÁKAZNÍKŮ PODNIKŮ INTERNETOVÉHO OBCHODU
Veronika Mašínová