What influences the decision of consumers to purchase sustainable fashion? – Dorota Cikánová
Dorota Cikánová
Bakalářská práce
What influences the decision of consumers to purchase sustainable fashion?
What influences the decision of consumers to purchase sustainable fashion?
Abstract:
The dissertation aims to study the relationship between consumers' willingness to pay premium money for sustainable fashion, consumers' awareness of environmental and social harm caused by the fashion industry and last the consumers' belief that to behave according to the ethical standards is a companies' obligation with the decision to purchase sustainable fashion. Moreover, the relationship between …víceAbstract:
Bakalářská práce se zabývá spotřebitelským chováním v oblasti udržitelné módy. Předmětem zkoumání je vztah mezi rozhodnutím spotřebitele ke koupi udržitelného produktu v souvislosti s několika uvedenými faktory. Těmi faktory jsou ochota zaplatit vyšší cenu za udržitelný produkt, povědomí spotřebitelů o sociální i environmentální újmě způsobené módním průmyslem. Dále také přesvědčení spotřebitelů o …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Demel, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Cikánová, Dorota. What influences the decision of consumers to purchase sustainable fashion?. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v módním průmyslu, jeho trendy a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Petra Šťastná -
VLIV MÓDNÍCH BLOGEREK NA NÁKUPNÍ CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Michaela Kuchařová -
Vliv módních českých YouTuberů na nákupní chování jedinců
Nikola Žouželková -
Nákupní chování mužů na trhu s módou v ČR
Petr Gola -
Faktory, které ovlivňují nákupní chování při koupi roušek a respirátorů
Sára KULHÁNKOVÁ -
Pronájem oblečení a second handy jako nástroj pro udržitelné nákupní chování
Barbora Koukalová -
Nákupní chování spotřebitelů v oblasti módy
Natálie Šemberová -
Nákupní chování v oblasti módy na internetu
Jitka Pudivítrová
Název
Vložil
Vloženo
Práva